Cередня загальноосвітня школа
I-III ступенів №99 міста Києва
Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Учителям та батькам. Корисно прочитатиПРАВИЛО БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ НА ВУЛИЦІ У МУЛЬТФІЛЬМІ І РОЗМАЛЬОВКАХ Батькам здається, що їхня дитина вже точно не піде нікуди з незнайомцем на вулиці. Оскільки це правило вони повторювали неодноразово. Але інколи діти за якихось причин порушують це правило. Оскільки не завжди можуть зрозуміти небезпеку, або їм «незручно» відмовити, коли хтось просить про допомогу. І дослідження говорять, що більшість дітей знає це правило, але водночас може його порушити за певних обставин. За результатами дослідження KIDSCAPE (було проведено серед 500 дітей від 5 до 8 років): 9 з 10 дітей точно знали, що їм не можна йти нікуди з незнайомцями, АЛЕ 6 з 10 дітей були точно переконані, що незнайомець не може бути жінкою. Безпечна поведінка з незнайомцями – це правило, що обов’язково має знати дитина і виконувати його. Але як батькам поговорити з дитиною так, щоб вона вас почула і зрозуміла? А найголовніше - запам’ятала? Ми хочемо допомогти вам почати таку розмову і зробити її цікавою для дитини. Як? Пропонуємо вам матеріали для цікавого та корисного проведення часу з дітьми. Подивіться разом з дитиною мультфільм – Безпечна поведінка з незнайомцями - https://www.youtube.com/watch?v=ps67DbvjRcw Роздрукуйте розмальовку (завантажити розмальовку можна за посиланням - https://cutt.ly/rva19vf) Запропонуйте дитині розмалювати картинку і ще раз обговоріть правило. Роздрукуйте книжечку для дитини, яку вона зробить сама. Завантажити книжку можна за посиланням https://cutt.ly/vvsP4oS Як працювати з книжечкою? Попросіть дитину розрізати аркуші вздовж пунктирної лінії, яка йде по центру сторінки. Попросіть скласти частини вздовж ліній згину. Допоможіть дитині з’єднати частини між собою за допомогою клею. Складати потрібно так, щоб вийшла книжечка.
Довідник з академічної доброчесності для школярів
8 мультфільмів, які навчають дитину толерантності Дуже важливо навчити дитину з самого дитинства не засуджувати інших і не боятися «особливих» дітей, вміти співчувати, бути толерантними. Поговорити з малюком про важливе допоможуть добрі мультфільми, в яких закладена глибока ідея. В Україні запрацює безкоштовний дитячий онлайн-університет![]() Діти від 8 до 12 років в ігровій формі зможуть вивчати природничі науки, техніку та німецьку мову.
МЕНШЕ СЛІВ Чим менше слів – тим сильніший ефект. Будьте лаконічними. Коли людина говорить багато і швидко, це видає її хвилювання та нерішучість. Коли ви говорите коротко і по суті, це свідчить про підготовленість та впевненість у собі. Використовуйте прості синтаксичні конструкції та виражайте свої думки просто і зрозуміло. Так потрібна інформація не загубиться серед зайвих фраз. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКРИЧАТИ УЧНІВ Покажіть, що говоритимете лише тоді, коли в класі буде повна тиша. Так ви продемонструєте, що не збираєтеся ні з ким змагатися за увагу. Що вам вирішувати, хто коли говоритиме. Інколи для цього потрібно зупинитися та перерватися на півслові. Повторити ще раз, ще більше скорочуючи фразу та збільшуючи час паузи. І так до моменту, доки учні не втихомиряться. НЕ ДОЗВОЛЯЙТЕ ВТЯГУВАТИ СЕБЕ У СУПЕРЕЧКУ Не дозволяйте втягувати себе у діалог, який не стосується теми. Це особливо актуально, коли учитель робить зауваження, а учень «виправдовується» або починає сперечатися. Не відповідайте на «аргументи», повторіть власну вимогу чи зауваження. Звучить дещо безкомпромісно, але це ваше рішення і ви в ньому впевнені. Ваше завдання – відновити дисципліну. МОВА ТІЛА Вимагати тишини можна не лише словами, а й жестами чи поглядом. Щоб підкреслити важливість певних слів, поверніться до співрозмовника усім тілом. Дивіться у вічі, злегка нахиліться (цей жест свідчить про те, що у вас все під контролем). Коли даєте завдання, стійте на одному місці. Не потрібно жестикулювати, краще скласти руки за спину. І не відволікайтеся на сторонні справи. НЕ ПІДВИЩУЙТЕ ГОЛОС Коли вчитель втрачає контроль над класом, перший імпульс – підвищити голос, перекричати учнів. Насправді підвищення голосу свідчить про хвилювання та страх, і учні це дуже тонко відчувають. Інколи провокують ще більше. Щоб втримати увагу, краще говорити повільніше і тихіше. Знижуйте голос. Нехай учні в прямому сенсі цього слова прислуховуються до вас.
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||